Åsmundgårn.se

Nu sitter ja i åsmundgårn igen, ja e fan här mer en hemma men ja kommer bara hit för att äta upp deras choklad och tigga snus, också brukar ja ta en öl ta sören när alla har somna hihi.
Sen så varje gång ja e här så skiter ja alltid på toa nere bara för att deras brunn ska bli full ;) en gång sket ja i bettan säng och skyllde på katten så då fick dom inte vara inne längre, så då slapp ja dom också hihi.
Ibland brukar ja tvätta här också bara för att spara på tvättmedlet hemma, fast värst e ju de att man måste följa med ut och mata djuren för de e såååå jobbigt, och väckas varje morgon av TJOFF(bettans svåger) och låt oss inte glömma AFFE (bettans farbror) även kallad kittelkungen !!!

haha okej där busa ja lite med er allt e inte sant :P

Men de roligaste e nog när man spelar "just dance" på wii och slår alla rekorden så en viss dålig förlorare blir skit sne , jag nämner inga namn men hon börjar på b och slutar på 1an..

Kylskopet!! ja säger bara WAAO vad mat och sen skafferiet för där ligger chokladen ;) och sen älskar ja bara deras juice och osten mmumms då blir man som en liten mus pipipi..

Det först ja tänkte på när ja vaknade i dag va billys!! så då sa ja till bettan -
åå ska vi äta en billys(A)
men då tog hon hon fan recordet
-ne i dag ska vi äta nyttig frukost..
:O va?? tänkte ja ,hon sa säkert så bara för att hon tycker hon har en stor röv..(de har hon också btw en STOR n.....röv)

ja vad kan man säga jag har kommit hit ofta sen ja gick typ i 2an, de är till och men så illa att ja brukar låna märtas byxor och söres skjorta när ja ska sova..
ja så är det, jag vet mkt om magnusson jag  tex


-märta har en värmedyna och ett par duntofflor hon fick av bettan i julklapp
-sören älskar deras traktorer och grävmaskin

-frida  gifte sig 1999
-christers axel går lätt ur led
-anita har samma humor som mig
-henke har drömmt mardrömmar om svärmor haha
-kristina bor i en lägenhet mitt i stan som ja vill ha (A)men håller på å bygger hus i bringåsen
-kristoffer är som en jobbig jävel i ballar av stål
-jenny älskar choklad
-peter hejar på AIK
-magnus byter bilar lika ofta som han byter kalsonger
-madde har en svart spargris hon spara 10or i
-jeka har ett plaströr med små pengar i, ditt brukar vi gå för att växla pengar till dom 10or hon har så vi kan ge madde ifall hon ska skjusa oss eller nå haha
-bettan kan inte dammtorka( så ja måsta göra de åt henne, och när ja frågar om hon dammtorka så ljuger hon alltid)
och mkt mkt mer haha ja skulle kunna skriva en hel bok.
Tänk er då alla minnen :O bibeln släng dig i väggen haha...

Ne nu ska ja spela lite guitar hero och fråga madde om hon orkar gå upp och poppa dom där popcorn ;) haha natti natti

Kommentarer
Postat av: jenny

Jag visste att du var en spion.. det har jag sagt hela tiden men ingen lyssnar på mig..

2010-04-20 @ 22:05:19
Postat av: saraa

haha ja i alla dessa år

2010-04-20 @ 22:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0