internet idag i stugan

sitter nu i stugan med mamma, pappa, lars, tommy, ingmari och henry. dom sitter och spelar poker just nu och jag är inte med för jag fattar inte så mkt av de (A) sitter och väntar på att bettan ska ringa så jag kan gå ut och gå (igen) . varit ute och gått är typ det ända jag gjort här eftersom det varit kanon väder :) men imorgon ska jag, tommy, lars och pappa ut i baken å åka skidor :)
imorgon fyller lars år så då blir det till att fira han och äta goood mat. sen så åker jag hem till bettan på fredag, ska igentligen hem på lördag men orkar inte vänta en extra dag!
kommer bilder på veckan när jag kommer hem till mig på söndag typ :)
kommer inte kunna skriva mer här eftersom jag inte kommer ha nå internet förän på fredag, henry som hade med sig de hit men han åker imorgon bitti :/

höres pusss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0