möjligt att man kan veta eller?

idag när pappa och mamma hämtade mig hos bettan så berättade pappa att han och lars hade varit och fikat med en gammal kompis till pappa och hon är typ "medium" eller vad de heter ( när man kan tala med andar typ ) hon har aldrig träffat mig men ändå visste hon typ allt om mig, och de var typ privita saker hon visste också alltså saker jag nästan aldrig berättat för någon :O hon visste t.o.m vad det var för fel på min mage...
hon sa till dom att jag var riktigt upprörd när farfar gick bort men att jag inte behöver oroa mig över hur han har det eller hur han mår, att han alltid är med mig och finns där, när min farfar gick bort var jag helt förstörd och nu tänker jag varje natt på hur han mår och hur han har det. HUR kan hon veta att jag tänker så?
det går knappt att förklara genom att bara skriva ner det, känslan när dom berättade var sjuk.. SERIÖST!! jag fattar inte att allt stämmde också :S hur kan man veta sånt igentligen?
det vet iaf inte jag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0