hatar att vara sjuk

för ungefär 3 årsen så vann jag och mamma en natt på ett hotell inne i stan, kändes ganska konstigt eftersom man bor där typ, men jag och mamma bokade in oss så vi var där igår kväll
vi gick på bio och såg farsan, en dryg och rolig film :)
sen efter bion så var klockan kanske bara 9 så vi gjorde oss iordning och skulle lägga oss och kolla på tv men båda somna på en gång så de blev en riktigt kort kväll för oss
och det roligaste var när jag vaknade imorse för då var jag så otroligt hes så jag lät som en äka kar hahaa skit kul

men nu ska jag lägga mig och kolla på one tree hill (L) och så får jag se om jag blir bätte med förskyldningen under natten annars blir det till att vara hemma imorgon :/
godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0