min midsommar

lite sent ute att skriva om de här med har inte varit hemma men men, min midsommaren blev sjukt lyckad, först åkte jag bettan och kajsa hem till tomas och blev bjuden på grillspet och melon :') sen fick vi skjus till marcus och där blev de fest, film och lite olika. när klockan blev rung 04.30 så började vi gå mot tåget som var 1 mil ifrån där han bodde så de tog lite tid hihi, sen på tåget var alla så övertrött och allt så vi satt och skratta ungefär hmm? hela vägen hem så de kändes som vi var hemma på 10 min fast de igentligen var en timme ;) sen som tur var så var det en buss som skulle förbi där vi skulle av så vi tog den och så klart så somna jag på bussen och bettan och kajsa hade roligt av att ta massa kort på mig haha idioten ;)
men tack för en rolig midsommar :) <3

hehe tomas :)

Kommentarer
Postat av: bettan

haha ja de va en rolig kväll de :P tomas ser lite dragen ut HAHA :P

2010-06-29 @ 21:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0