stor saknad

nu var det ungefär 1 årsen som jag gick på en affär i åre och letade efter ett fint halsband som jag kunde köpa till en kompis, ett halsband som skulle betyda nånting som att varje gång man titta på det skulle man tänka på varann. vi hade bara varit vänner i några månader men de kändes som vi hade kännt varandra i flera år allt var så perfekt. vi pratade om allt och inget , vi låg uppe långa nätter och bara skrev. efter nån månad då vi pratat med varann så började vi tycka om varandra, jag minns så väl vad du skrev i det där sms:et , så glad som jag blev då den känslan har man inte kännt många gånger. efter nån månad till så började jag bli så svartsjuk och fick ångest över att jag trodde du höll på med andra tjejer men de jag inte fattade själv var att jag visste att du aldrig ALDIG skulle göra de, jag börja bli sur på dig utan anledning och en dag skrev jag massa saker utan att tänka jag skrev saker som gjorde så att vi sluta skriva , vi tappade nästan kontakten helt. jag ångrar verkligen allt jag skrev den dagen varenda JÄVLA ord.. att missta en sån underbar vänn som dig är oförlåtligt, du gjorde mig glad och du gjorde så jag började tro på mig själv och du hjälpte mig igenom allt. men men man lär sig av misstag och detta misstag kommer aldrig att hända igen. du + jag = vänskap föralltid? kommer du ihåg? en önskan skulle vara att de blev som förr och glömma allt som hänt.
miss u (L)


Kommentarer
Postat av: Anonym

gulligt.

<3

2010-03-14 @ 20:31:24
URL: http://soliviao.blogg.se/
Postat av: älskar dig

gör ju inget om han är med andra nu ju du har ju mig:D <33 puss älskar dig <3

2010-03-16 @ 18:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0