bara för att jag inte har nått att göra

Typ tre år sedan:
Vad hade du för hårfärg - brunett
Hur lång var du – 158 kanske
Vem var du kär i - det har jag ingen aning om  
Hade du nån pojk-/flickvän – tror jag inte
Vad brukade du göra på fritiden – spela fotboll & pingis, vara med kompisar
Vilka umgicks du med – många.. bettan, becca, nikita mm.
Var allt bättre då – kan man väl inte säga
Skulle du vilja gå tillbaks dit – nejh.
Har du förändrats – ohh jah, inte skrattet kanske (A)

Nu:
Vad har du för hårfärg – brunett
Hur lång är du? – 163
Vem är du kär i – alla
Har du nån pojk-,/flickvän - nejh
Vad brukar du göra på fritiden – springa, fotboll, friendsss
Vilka umgås du med – dom jag är med? ;D
Hur ser du ut? – ganska kort, STORT hår (y' 

Har du:

Kysst någon – ja
Sovit brevid någon med samma kön – jah
Sovit brevid nån med motsatt kön – aah
Slagit ner nån – bettan varje dag haha
Ljugit för en bra vän – jah, men ingen hård lögn
Svikit någon – mmh

Vem:

Skrev du senast till på msn – dennis :)
Kramade du senast – fredrik typ
Sov du hos senast – bettan
Vill du vara just nu - någon helt annan
Ringde dig senast – rebeccis

Vad:
Drack du senast – loka
Köpte du senast – minns inte ;D
Gjorde du igår – sov, skola, bettan
Ska du göra imorn – vara med dennis <3
Vill du göra just nu – flytta till stan! 
Åt du senast – eeh kinder
Är närmast dig som är rosa – mitt linne

Kärlek :

Du har sårat nån så den började gråta – aah
Nån har sårat dig så du börjat gråta – mmh

Ärlighet:

Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – ja
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – ja
Jag har smugit ut utan lov - hos bettan? haha
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – ahh
Jag har en hemlighet som ingen vet om – typ inte
Jag har fuskat i ett spel – vem har inte?
Jag har struntat i ett prov – kanske ;p

Dåliga Tider:

Jag har skadat mig sjäv – inte med mening då
Jag har druckit alkohol – mums jah
Jag har tagit medecier mot drepression – nejh
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – nix
Jag har vaknat gråtande – jah
Jag har somnat gråtande – jah

DÖDEN:

Jag hatar begravningar -  mycket
Jag har sett någon dö - nejh
Någon du har känt som nyligen som dött - mmh

snodde den av olivia ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0