roligt man kan ha ibland

idag har jag varit riktigt duktig , jag har varit ute och gått 3 gånger idag och längden är 4 km så om man ska sätta ihop de så har jag gått 1,2 mil idag :D ska börja att springa några gånger i veckan också snart :)
men iaf idag har jag skrattat så sjukt mkt hahaha de var två saker som var .. ah jag vet inte vad hahha

jag skulle göra mitt fika som då skulle vara varma mackor och när jag skulle dela på dom så tryckte jag ner gaffeln lite för hårt och tallriken stod alldeles vid kanten så tallriken och mackorna flög hahah och jag råka köra in lillfingret i ena mackan och osten i den var skit het så jag brände mig as mkt HAHAHAH fan va ONT de gjorde hahah
sen efter ett tag då jag suttit vid bordet och fikat med alla så börjar vi prata om skolan ..

pappa: kom ihåg att du får åka till thailand om du får godkänt i alla ämnen

jag: ja jag vet.. men jag kommer få ig i engelska

lars: då får du gå sommar skola hehe ;)

jag: jag tänker aldrig gå i de :O

pappa: jo men lars gick juh i det när han var mindre och jobbade upp betygen.. och nu pratar du väl flytande engelska va lars?

lars: ja.. men pappa det var matte jag gick

jag och lars kollar på varandra och börjar as garva HAHAHHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0