så sjukt lyckad kväll :)

ja vad kan man säga , hade en sjukt rolig kväll med bettan och rebecca igår , vi svulla, skratta och bada ;D kallt var det i vattnet iaf ( 5 grader ) buhuu.. jag och rebecca satt å sjung och skrek så vi blev alldeles hes hahah!

en rolig sak som hände på kvällen då bettan var att rebecca letade efter bettans telefon för hon skulle kolla om batteriet funkade i hennes tele så hon knuffa på bettan och fråga vart telen var men hon typ bara glode på rebecca, så jag ringde till telefonen och så tog bettan upp den och då la jag på och la ner telen bredvid mig och så plötsligt ringer den och så ser jag att det står bettan så jag sätter mig upp och frågar varför hon ringer mig och så svarar hon bara : men de ringde juh hhahaha .. vi låg i samma soffa , hon är bra vrickad (A) hahha

tack får kvällen iaf :') <3
lite bilder sen gårdagen











rebacca som va sååå bra på patience haha eller inte (A)

stor eldarna här då





Kommentarer
Postat av: rebbo

haha! käften, jag ägde ju:D

2010-05-31 @ 20:31:51
URL: http://rebbowigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0