Dag 03 - Mina föräldrar

min mamma är 46 år och heter ingela, hon har exakt lika humor som mig ( dvs bra ), hon skrattar alltid åt sina egna skämt och på så vis gör hon dom rolig. hon gör underbar mat och "älskar" att städa. hon är helt klart den bästa mamman som finns !

min pappa är 56 år och heter leif, han älskar att dra skämt om mig när jag var liten och tjock, han är en jäkel på att ligga på soffan och sova och älskar även tv:N, han känner typ alla känns det som, kan inte gå på stan utan att prata med massor, han kan "aldrig" ha fel men står alltid för det han säger och han är inte blyg för fem öre. och han är såklart den bästa lilla pappan som finns !

( bild kommer sen )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0