de värsta som finns...

... är seriöst clowner ! finns de nå mer äckligare och fulare? NEJ de gör de inte . dom borde inte få finnas och verkligen inte i filmer.. tänk alla barn som ser dom och sen är rädda för livet :O jag syftar på en film och de är " DET " jag vart lurad när jag va mindre att vi skulle se en rolig film men de va den där skit filmen.. nu hatar jag dom, är liv rädd för dom :( tänk om dom ligger under sängen på nätterna eller står och gömmer sig nånstans, uschhh.. försvinn från mina tankar era fula saker ! nu ska jag hämta köks kniven och sätta mig i ett hörn och skydda mig :(  hejdå

Kommentarer
Postat av: Micaela

SV: Jadå! :) Okej, härligt! Jo min dag har varit låång, men helt okej :)

2010-11-01 @ 23:27:43
URL: http://micaelabergne.blogg.se/
Postat av: Micaela

SV: Idag har jag jobbat igen, händer inte så mycket annat just nu :P Själv?

2010-11-02 @ 17:56:16
URL: http://micaelabergne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0