Mitt nya rum hemma

som ni vet så har jag flyttat hem igen och har då jag haft fullt upp nästan hela veckan åt att fixa på mitt rum, fick inte tebax de gamla rummet för mamma ville inte flytta ut grejorna ur kontoret och de var där inne jag hade min säng så nu när jag inte fick ha den där så tog jag ett annat rum ( tommys gamla ). tror aldrig jag haft så städat och mysigt på mitt förut, om man bara målade om i det större rummet och byte tak lampa där så skulle det bli kanon fint :)

tänkte visa här hur jag fått till det just nu ! :)








Kommentarer
Postat av: sonny

fan va snyggt :O

2010-11-28 @ 20:21:35
Postat av: sonny

fan va snyggt :O

2010-11-28 @ 20:21:52
Postat av: ellinor

när du hade fixat rummet skulle jag ju få komma och sova hos dig ju :D SÅ NU VILL JAG SOVA HOS DIG! <3

2010-11-29 @ 01:02:20
URL: http://eellinorhaldammen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0