jobbigt med måndagar

dagen börja med att jag vakna av att olivia ringde mig och fråga om jag va trött och jag fatta då inget förän jag kolla på klockan och upptäckte att jag försovit mig och eftersom jag då hade skolfoto idag så vart de lite extra stressigt hahah . men sen så har jag haft besök av bettan, olivia, kajsa, pär och olov idag. dom kom och käka min och bettans underbara tårta som var till olivia, hehe ;) sen stanna kajsa och olivia här så vi kolla på lite film å så . men nu sitter jag och är så uttråkad så jag vet inte vad, sover även själv inatt som jag då hatar ... så ska väl göra mig iordning nu efter tommy duschat klart. Godnatt !

vadå ska man inte bjuda på nån bild ibland? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0