min otursdag igår ...

först börja de med att vi höll på att montera ihop alla saker och vad jag en gjorde så slog, rev eller aah gjorde illa mig på nått sätt, sen efter ett tag kom bettan till mig och då skulle vi göra en tårta och ja de börja med att vi inte hade 4 dl socker så fick ringa mamma och vänta på att hon skulle komma in med mer. sen när vi skulle he upp smeten i plåten så när jag hade hett ut lite skriver bettan " neeej smöret" så då fick vi hälla tebax smeten i bunken och de for massa utanför och skit, sen lite senare kom pär och olov och då när vi tog ut tårtan och skulle skära den ( de skulle vara 3 lager men allt vart cp så de vart bara 2. så vi fick köra en specialare ;) sen skulle vi skaka grädde och då stog grejen man skakar grädden med i kylen och så va de nå vitt i så jag trodde mamma redan helt i grädden så vi börja skaka , alla skaka hur mycket som helst i typ 20 min men inget hände och då kom vi på att de va mjölk i så de va bara att börja om .. ja och tårtan blev juh som den blev hahhaha !  de va min dag igår de ;D

Kommentarer
Postat av: rebbiz

3 finalister är utsedda nu, vart det du honey?;)

om inte så kommer en ny chans!

2010-10-18 @ 18:05:06
URL: http://rebbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0