underbar dag

hahah ja vart ska jag börja.. kan säga att jag haft en sån sjukt rolig dag idag, tror jag aldrig skrattar så mycket på skolan som jag gjort idag :') var så sjuka saker vi prata om så jag vet inte vad ! hahaha .. efter skolan träffa jag bettan och vi prata om lite saker som hänt ( roliga saker alltså ) hahah så jag skratta ännu mer! sen kom jag hem och då vart de god mat och sen tårta eftersom vi fira mamma :) sen så har jag t.o.m vare ute och sprungit idag, jag klarade mycket längre än jag trodde :O pratade med bettan medans eftersom jag inte vågade springa i mörkret (A) .. och nu ska jag nog lägga mig och kolla lite på one tree hill och sen sova :')
nattinatti <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahaha, sara du skulle vart med efter skolan oxå! Skratta så mkt så att jag har ont i magen :D

2010-09-27 @ 22:08:31
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

Fin blogg du har :)

2010-09-29 @ 12:02:50
URL: http://starofusa.blogg.se/
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

sv; åhh tack :) bevaka gärna :D

2010-09-29 @ 21:57:44
URL: http://starofusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0