HAHA, vilken dag !

hihihi, sorry att jag inte uppdaterat något idag men jag har varit i umeå och sen åkte jag direkt till lägenheten för att kolla på när pappa måla det sista så kom hem typ klockan 9. hahah och om ni visste vad otur jag har haft idag..
1. åkte till umeå för att kolla om det gick å fixa min mun men nej, hon ville inte fixa den för att hon inte tyckte det var något fel på den och det hon skulle göra isf för att fixa den lät helt konstigt så de sket sig.
2. kommer hem vid 9 och katten har varit inne sen 7 imorse så mamma trodde att katten kunde ha kissat någonstans. Jag och pappa går in först och luktar om vi känner något men nej. Sen går jag in på toa och ser att handduken som jag lagt allt mitt löshår på ligger i en ända stor klump, och jag frågar "vem har hett ihop min handduk?" och pappa svarar "katten" jag går fram och lyfter på den och känner lukten av bajs, KATT JÄVELN HAR BAJSAT NER MITT LÖSHÅR ! mamma fick först tvätta det med hanskar och sen tvätta jag det 100 gånger till efter det, fy fan.
3. Jag ska sätta mig ner vi bordet för att blanda hårfärg åsså KRACH så går mina byxor sönder.. LYCKAT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0