Och dom dyrkade mig

Ni som tror att jag har lägenheten till för att bo i och ha nära till skolan och att det är så sjukt skönt att bo där har helt fel. Jag använder det som älgtorn, såg nämligen att de var en liten skog eller aah.. några träd utanför där så tänkte att de kan komma nån älg. Försökte med älg läten idag men inte kom det någon eller.. neh inte alls.. var en sjuk fest i nån lägenhet under så jag gick ditt och bad dom var tysta för annars kommer de juh verkligen ingen. Såklart blev dom tyst för dom förstod min situation, så när jag gjode lätet ennu en gång så kom det fram en stor 100 taggare fram. Hela stan stod nedanför mitt fönster och dyrkade mig för att dom aldrig sett en bättre älg jägare, dom skicka mig till jaktlaget och där kom jag med på en gång. Nu kallar dom mig för jaktkungenlandsten, ganska coolt, jag vet. Men nu måste jag slagga för har en lång jakt dag framför mig. MA SYNES, som ma säg hen in jamtland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0