Jävla rolig kväll !

Har haft en så sjuk roligt kväll ikväll. När jag kom hem från stockholm gjorde jag mig iordning och sedan kom tomas och kajsa hit, vi käkade lite och sen tog vi bussen till pc för det var några vinterakrobater som hade uppvisning där. När det var slut så skulle vi dra ner på willys men vi visste inte riktigt hur vi skulle gå så vi chansade lite haha. Vi kom iaf fram till slut efter typ 20 minuter och då gick vi in för tomas skulle köpa snus och kajsa en gurka? när kajsa stod där i kassan och skulle betala gurkan så tog jag upp den och sa: "vad ska du göra ikväll då kajsa?" åsså kolla jag på tomas. Jag tyckte det tog lite tid för kajsa i kassan så jag kollade dit igen och då står hon böjd över kassan och dör av skratt och hon i kassan skrattar också hahhaha, jag trodde juh att jag sa det där tyst. Sen följde vi med tomas tills bussen och jag och kajsa drog till mig när han for. Ahh och nu sitter jag här helt ensam och funderar på att sova, vi får väl se.. puss

Kommentarer
Postat av: kajsaaa

hahahahahah vilken jävla kväll!

2011-12-14 @ 21:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0