Live !

Haha fy fan, igår när vi gick på stan kommer det en flock små flickor och då menar jag veckligen en FLOCK.. Dom går genom stan med massa skylltar och skriker nått och mitt upp i allt skriker dom justin bieber, helt sjukt var det. Filmade lite men fick inte med när dom skrek som mest. Sen var det typ 300 pers som demonstrerade så det var poliser vart man än gick och man fick inte gå in i gamla stan runt en viss tid för de kunde bli massa bråk haha.
Nu är det en ny dag och ska snart dra ut och kika lite. Har nyss käkat frukost och pappa och en kompis till han som han träffa här (som vanligt) dom satt längst ut vid bordet och så fort de gick förbi nån så satt dom typ och sa "hörde du att man fick tårta på rummet i morse om man ringde och boka" och massa annat, hahah dom har suttit och fulat sig hela morgonen. Men nu ska jag göra mig iordning och sen dra ut. pussN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0