Min julafton !

Har haft en helt underbar julafton. Började med att vi klev upp och käka tomtegröt med en nöt i, hehe. Sen gjorde vi oss iordning och drog in till stan till farmor och där blev vi bjuden på stut, kakor och allt möjligt. Alla kusiner var också där så de var riktigt roligt att träffa dom igen. Efter vi varit där så drog vi hem igen och klockan var inte mer än halv 2 när vi kom hem så vi försökte fördriva tiden så den skulle bli 3 och då spelade vi lite kort och sen börja kalle anka och då kolla vi på det, sen kom momma och moffa och då käka vi och sen öppna vi julklapparna :D fick massa fina klappar, fast jag visste vad som va i nästan alla haha. Har inte hunnit tagit nå bilder på det jag fick men det kommer upp senare. På kvällen blev det bara mys framför tvn och sen en riktigt god sömn. Hoppas ni hade en lika bra julafton som mig ! :D
haha svårt att gissa vad som var i det där paketet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0