10 saker jag bara älskar

* mina underbara vänner och familj, inget är bättre än dom.

* snygga, sexiga killar vid stranden som kommer upp ur vattnet och drar håret bakåt, Grrr ! ;)

* tanken på en kille som verkligen bryr sig om en, får en att le och skratta. en kille man bara kan ligga och mysa med på kvällarna och veta att den ända han vill ha är mig.

* helt klart sommaren. man slipper tänka på hur mycket kläder man måste ha på sig, man kan ligga ute och steeka, massa partaj, sova hur mycket som helst och göra nästan allt man vill.

* fotboll. spelar inte men skulle göra allt för att börja igen, men finns juh typ inge lag jag känner till  ;O aja, sport i huvetaget.

* att vara hemma hos familjen magnusson, mitt liv är där och kommer alltid vara !

* när jag är smart, kanske inte händer så ofta men när jag väl är de så känns de toppen. inte bara sitta där och säga "jag fattar inte" , känns bra då man kan skryta lite om hur bra jag egentligen är (a'

* pengaaaar, då man kan shoppa nästan allt man vill, känns helt underbart. att bara veta att man kan spendera de på allt man känner för :')

* min telefon och dator, skulle inte kunna leva utan de.

* att vara helt galen ! ;DD




Kommentarer
Postat av: den lilla 95:an

kolla ! :O

du hade ju något bra och positivt att skriva , och desutom va de ju jätte bra skrivit :D

du borde fortsätta såhär , för du kan ju om du vill :O

IaF , Bra skivit :D

2011-02-12 @ 00:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0