psalm 21

vart film igår med bettan, olov och madde hemma hos olov. vi såg "psalm 21", första svenska skräck filmen jag har sett och kan säga att dom har gjort den så sjukt bra. nästan mer skräck i den än i nån annan haha. jag frågade vad själva psalm 21 hete och olov sa vad den hete ( kommer inte på vad de va nu ) men jag fastnade på en låt och satt å nynna hela tiden och sen fråga jag om de inte va nån låt som gick så och då sa dom att de va psalm 21 jag satt och nynna på, hahah lite läskigt att man kunde den. neh nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen drar jag till bettan. byee !

Kommentarer
Postat av: Emelié

Ball blogg du har, :)

Allt bra med dig?

2011-02-07 @ 18:25:16
URL: http://skulds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0