min nyårsafton

hej allihopa !

tänkte berätta lite om vad jag gjorde på nyår, ska försöka göra det kort.
de är nyktert också !

först började det med att jag bettan, olov och madde åkte till torvalla och blev där ett tag och när vi skulle därifrån startade inte bilen så vi blev stående i typ 30-40 minuter. sen drog jag bettan och olov till badhusparken och kolla på alla raketer och träffa lite folk. sen tog vi några varv runt stan med bilen och skratta åt alla utanför haha. sen gick vi en sväng på stan och kolla lite och så. sen skjutsa vi hem lite folk och aah . sen typ klockan 05.00 så kom vi hem till bettan och de blev en snabb ficka och sen slockna vi på en gång.

de här var helt klart min bästa nyårsafton, jag är inte så bra på att förklara vad som hände så de kanske inte låter så "super" kul men de va de verkligen :) . hoppas ni också hade en bra kväll allihopa ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0