Dags att gå ut nu

hallå där folket. känner mig lite konstig idag eftersom jag typ vill ha vinter? eller nej fan, jag vill bara ha vintern för jag saknar att ha det mörkt och mysigt. tro inte att jag inte vill ha sommar, för det vill jag mer än allt. men jag blir bara så jävla less på dom här äckliga flugorna som finns.. dom följer juh efter en så fort man går någonstans. jag kan knappt stå och kratta i 2 minuter tills det är en broms som flyger runt mitt huve hela tiden. haha jag vet att flugor inte är farlig men man får vara rädd för dom ändå, eller huur?? jag har inte kunnat gått ut och gått i dag för att solen har varit framme hela tiden och då är alla flugor framme. så jag passar på att gå ut nu när det är lite svalare ute och solen inte ligger på hela tiden. hehe have a niceh kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0