FÄVIKEN

kom hem från fäviken idag. har varit där med bettan, madde, olov, oskar, andreas och victor sen i torsdags kväll, fast oskar, andreas och victor kom upp på lördag kväll och slog upp ett tält bredvid våran husvagn. hahaa, helgen har varit helt sjuk, jag och bettan trodde inte att vi skulle klara av att dricka i 2 dagar men vet ni vad, de vart 3 dagar ist, duktigt haha. hade så sjukt trevligt och träffa madda roliga människor där, så fäviken fick ett stort plus av mig. men efter den här helgen är men inte så kry, så vi avslutade våran fäviken resa med en kebebrulle och drog till ett fint ställe och bada. tackar alla för en kanon helg :)
tyvärr har jag inga bilder, tråkigt jag vet.. men hade inte med mig någon kamera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0