Norge del 1

äntligen kommer vi till norge resan. vad kan jag säga mer än att jag inte ångrar en sekund av den helgen, hade så sjukt roligt. så mycket som man skratta under resan tror jag nog aldrig jag och bettan har skrattat på en helg för haha. på resan dit satt vi och lekte nån lek, sjung och skämta. som tur var så såg inte conny och olov allt vi gjorde där bak, fula oss så sjukt mkt. när vi var framme åkte vi runt och kolla lite och sen åkte vi in på ett litet ställe och käka och satt upp tältet. vissa somna juh nästan på en gång (bettan haha) men vi andra låg och skämta och skratta. dagen efter så åkte vi trollstigen, de går seriöst inte beskriva hur otroligt fint det var där. bilderna man får ser nästan helt värdelös ut jämfört med verkligheten, helt otroligt. tog ett bra tag och ta sig igenom allt, vi stanna på lite ställen och kolla och fota. en kanon helg var det.

Kommentarer
Postat av: Sofia

fina bilder :)

2011-07-13 @ 20:56:20
URL: http://aaifos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0