Hemma

att vara i åre var väl ganska skönt men de fanns inte så mycket att göra. i backen va de sämst före utom dagen då jag inte åkte. sen så hade vi 6km in till själva åre och pappa va borta i två dagar så då hade vi ingen bil och jag orkade inte gå fram och tebax dit. va inne i åre en dag och shoppa lite kläder och en ny skidjacka, fika lite och bara myste. senså åkte vi hem igår som va sjukt skönt, men han inte mer än innanför dörren så skynda jag mig o duscha och sen så drog jag in till lit för rebecca och jesper bjöd mig, bettan och kajsa på middag och sen spela vi lite poker och prata lite, mysig kväll :) . nu ska jag ta mig en promenix i solen, pusss 

                                                                      det jag köpte


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0