Min helg

kom nästan precis hem så sitter och äter salta pinnar och kollar tv. helgen för mig har varit ganska lugn. fredagen tillbringa jag med kajsa, hon sov här och vi kolla film och käka varma mackor, sen skulle vi kolla på big brother men vi somna när reklamen kom och blev väckt av mamma som kom hem runt 23.30 haha, vi gick upp och la oss och somna på en sekund. sen igår så åkte jag först till bettan och sen drog vi till olov så kom även erik och erik dit så vi satt på "småstadsliv". sen kom conny och hämta upp mig bettan och olov så då drog vi till aspås och kolla på dans, det blev så kallt så vu drog tebax till olov och kolla på "fritt villt 3", haha nervöst att se den.
nu ska jag försöka hitta på nått i det här skit vädret, kanske gå ut och gå och sen träna lite. ha en bra söndag alla. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0