sonny din lur

Hej sara heter jag och jag spelar get och är skizofren :'D <3
jag tycker om att titta på fåglar som badar... fjädrar... dem är så ståtliga haha ja jag vet de låter ju skitskumt
just nu sitter jag på lektion brevid någon random?? hon verkar ju as konstig. helt hoho
jag gillar att bada med kläderna på därför att min lilla syster tänder på de :)
jag gillar min lilla syste....
jag åkte till coop för att handla och då såg jag morötter :D
jag kan behöva morötter.... men det var ju för fan inte medlemspris på skiten. så det blev 3 KG Godis istället.
efter jag hade ätigt upp 2 kg godis så blev jag fucked up och spran runt i cirklar
Och klättarde upp för taket och hoppade ner i ett hö lass :)
Jag gillar hölass :'D <3
visste ni att en gång när jag hadde duschat och såg mig i spegeln så började jag hångla med spegeln :O???
betyder de.....nej..betyder verkligen de.... att jag är nej nej woaw :O stopp påbelägg :O det var inget hihi
ja just nu sitter jag på ett hölass påväg till arabien :'D det är så härligt ska ni veta!
just nu är jag i arabien :'D nu kom sara hej då /SOnny
Hej sara heter jag och jag spelar get och är skizofren :'D <3
jag tycker om att titta på fåglar som badar... fjädrar... dem är så ståtliga haha ja jag vet de låter ju skitskumt
just nu sitter jag på lektion brevid någon random?? hon verkar ju as konstig. helt hoho
jag gillar att bada med kläderna på därför att min lilla syster tänder på de :)
jag gillar min lilla syste....
jag åkte till coop för att handla och då såg jag morötter :D
jag kan behöva morötter.... men det var ju för fan inte medlemspris på skiten. så det blev 3 KG Godis istället.
efter jag hade ätigt upp 2 kg godis så blev jag fucked up och spran runt i cirklar
Och klättarde upp för taket och hoppade ner i ett hö lass :)
Jag gillar hölass :'D <3
visste ni att en gång när jag hadde duschat och såg mig i spegeln så började jag hångla med spegeln :O???
betyder de.....nej..betyder verkligen de.... att jag är nej nej woaw :O stopp påbelägg :O det var inget hihi
ja just nu sitter jag på ett hölass påväg till arabien :'D det är så härligt ska ni veta!
just nu är jag i arabien :'D nu kom sara hej då /SOnny

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tända på blöta kläder? Jo finns sånna också, ja älskar klädbad......

2011-05-08 @ 11:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0