Sa du sten?

hahha sten ! <3
Aja, nu är det såhär att jag försöker att komma på ett långt inlägg, men de är bara de att.. vad ska jag skriva om? funderar och funderar men kommer inte på att skit. Har juh funderar på de här med häst eftersom jag börjar juh bli en liten expert, eller hur bettan och madde? hehhehe. Men de får jag ta en annan dag. Det ända jag har i hjärnan nu är vad jag ska köpa för skoj till bettan nu när hon fyller 18 nästa vecka, men de snacket får jag ta med madde. Åh sen fyller juh emelie också 18 nästa vecka så då måste jag komma på något bra till henne med, ojojoj vad mycket de blir nu haha. Nemen titta av bara lite små snack såhär så får jag till ett helt okej långt inlägg, nog de längsta genom tiderna här på bloggen skulle jag tro. Så nu tycker jag faktiskt att ni ska kommentera vad jag kan skriva om här för de gör ni aldrig, så komigen nuuuuu ! hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0