Svar på frågestunden

Hur luktar norskar?
hahah "den" luktar huvva
men varför började du blogga?
minns inte riktigt men de var väl för att alla andra bloggade och då ville jag också testa det
hur länge har du bloggat?D:
ungefär 3år
Kan du göra en lista på hur många du legat med, ålder, kön osv! :'D Tack på förhand sexy biatch! <3
hahah kul
seriös fråga. hur gammal är du och varför har du rynkor?
jag är 18 och har inga rynkooor
du är bäst och din blogg äger lixom!vad använder du för make up? omg omg omg, jag har kommenteras saras blogg lixom!!omg omg omg <3
hahah oliviaaaa ! jag använder sånt som är brunt, hehehe
Hur många bumbibjörnar finns det?
bra fråga, mångaa
är detta en fråga?
nej ett svar?
vilken sexställning gillar du mest?
inget ni behöver vetaa
tycker du om att suga av den du har sex med?
suga? neh fan, gillar att daska den som en ketchup flaska
hur skulle en perfekt dejt vara med en kille?
sitta hemma hos hans föräldrar och äta spagetti och köttfärssås, hahha nerråå. Men vet inte riktigt, fin middag och så?
vad gillar du för killar?
har lite olika smak jag, men snygga, trevliga, roliga killar !
hur mår du?
inge bra, jag är sjuk :(
vad äre för färg på din närmaste osthyvel?
hehe svart
Älskar du mig? :D
nej? jodååå, klart jag älskar dig elli ! :D
haft analsex?
bajs
Varför ska nästan alla skriva sexfrågor i varje jävla blogg?
ja man kan juh undraaaaa
vad gjorde du idag då?
sov, åt, städa, sov, åt, åt, åt och åt mumsiii
Om du har kille vem är det isf, om inte vem är ditt ex? ångrar du erat förhållande?
nej har ingen kille nu. Min förra kille va dennis och nej jag ångrar de väl inte.
Vad föredrar du, den lite småhårda typen eller den gosiga lilla killen?
jag föredrar faktiskt båda
Gör du nåt speciellt på fritiden? :D
är med kompisar för det mesta :)
Favorit frulle?
hotell frulle helt klart
Noterade att du skrev ett inlägg att du ska börja träna, vart tränar du?
tränar för tillfället hemma nu men ska börja på något gym nu efter jul
När fällde du en tår senast och varför?
2-3 veckor sen kanske.. för en person

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0