Godmorgon

Nu kan jag verkligen inte klaga på att jag är trött, somnade runt 23.00 igår och vaknade nu, så de är typ 12 timmar, ganska skönt. Tommy ligger fortfarande och sover för han var fortfarande vaken vid 5 imorse när jag vaknade till, huvva. Idag vet jag inte vad som händer, ska nog hem ett tag och sen ska jag se om mamma kan skjutsa mig till stan så jag kan ta med dom sista grejorna. Sen vet jag inte om kajsa skulle komma, hoppas på det iaf, måste nog ringa och höra med henne sen. Men nu ska jag se om tommy har nån frukost så vi hörs sen. puss'n

Kommentarer
Postat av: Sonja

Väldigt fin blogg! Diggar den sjukt mkt!

Plus att du är otroligt vacker!

Puss Sonja!

2011-09-04 @ 12:15:09
URL: http://soniijaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0