Ibland går det juh att ha kul själv också

hahah har komme på att man kan ha ganska roligt fast man är själv nu. Först plinga de på dörren och jag trodde det var rebecca som kom och skulle hämta sina grejor och när jag öppna dörren så stod de ingen där, åsså plötsligt kom grannen fram och jag blev skit rädd hahah, och de han sa va " oj vart du rädd? de va bara en kompis som skulle busa lite " hahah, sjukt roligt. Nu senare ikväll gjorde jag en sak som va nästan ännu roligare. Jag satt ner åsså fes jag, men jag hörde det inte, åsså hör jag ett konstigt ljud som om nått pyser i rören så jag lyssnar ännu nogare med då va de juh bara fisen som lät HAHAH, kanske inte låter så kul när jag berättar det såhär, men de va sjukt kul. hahhah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0