det känns som en evighet


Känner att jag suger på att blogga just nu, men känns inte som jag har nån lust när jag inte har något att skriva om. Känner bara att jag vill gå och lägga mig och inte vakna på flera dar. Allt känns så sjukt stressigt just nu, så sjukt mycket att göra. Alla tankar som snurrar i huve nu är bara för mycket, allt känns så bra på dagen men så fort kvällarna kommer och man blir ensam så kommer alla tankar igen, varför går det inte bara att stoppa de? Känns som mitt lit suger just nu, fast jag vet att de egentligen inte gör det så mycket iaf. Haha varför känns det som om allt skulle bli så mycket bättre om jag hade kille? kanske hjälper, man vet aldrig.. men de kommer juh inte hända på ett bra tag kan jag lova. Ajaa.. nu ska jag sluta skriva och träna lite så jag kommer på andra tankar ist, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0