jag är så ensam ibland

Igår var det alla hjärtans dag och den spenderade jag med olivia, emelie och amanda. Vi gotta oss massor och kolla på film. Vi kände oss lite ensamma utan våra pojkar, eller juste.. vi har juh inga pojkar, så dum jag är.. de är juh bara emelie som har de, hehe. Känns juh förjävligt måste jag säga, när blir det min tur? nu kanske, de skulle vara perfekt. Aja nu skiter vi i det där snacket och så kan jag berätta om min fina roliga kväll med kajsa ikväll. Hon bjöd på kladdkaka och jag skulle leka sexig i sängen, fråga mig inte varför haaha, men iaf så råka jag spota ut halva kladdkakan på min tröja så sexigt kan man juh inte säga att de va, hahah dog av skratt hela kvällen iaf.. Neh nu vill jag inte skriva nå mer. hejdå

Kommentarer
Postat av: din veckans babe

forever alone <3

2012-02-16 @ 15:46:28
URL: http://stinaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0