hos en gosig olivia

Just nu sitter jag och olivia och glor på en varsin dator och ska väl snart mysa ner oss i sängen och kolla på någon film. Olivia och sanna hämtade upp mig i stan och sedan for vi hem till olivia och käka, vart lite roliga samtal under tiden också, hahha. Vi drog sen till olivias stall och tog in tony och sen drog vi vidare till sanna och kolla på scary movie och drack kaffe. När filmen var slut låg olivia och halv sov för hon är lite tlött och jag å sanna stod och gav varann lite tränings tips, haha härlgt. Neh neh nog med det roliga, nu drar ma.. puss

Kommentarer
Postat av: Olivia

hahaha var jag verkligen tlött? du är lolig du ;)

2012-01-30 @ 21:30:49
URL: http://stinaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0