KUNG FISKARN

(snygg bild, jag vet)
nemen tjenaa, visst är jag bra på att uppdatera? :D neh de va jag juh inte.. haha ! Den här dagen börja med att jag va in till stan med brorsan och mamma för att hämta upp pappa på tåget drog sen och fika på frösön och sen drog vi iväg och kolla på golv till vardagsrummet, hitta ett vi ska ha faktiskt :). Drog hem, jag och tommy hade inge att göra så tommy fråga om jag skulle med och fiska, va sjukt trött och palla inte gå och tränga mig fram i skogen, men de sluta med att jag följde med ändå.. Stod först på ett ställe där det va öppet och bra med tänkte, ska man få nån fisk jävel må man gå dit de är strömt.. Stod ett bra tag, båttennapp, fastna, åsså om och om igen.. Kasta ut en gång till och sa " här går de fan inte få nån fisk " åsså baaam, så fick jag en :D jävla king, hehe. Mitt nya yrke.. sara fiskarnas mästareee !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0