en kort dag i plugget

Fan vad de blåser ute nu och såklart hade jag körlektion imorse så jag var tvungen att gå dit i det här vädret och sen hem och till skolan, huvva säger jag bara. Just nu sitter jag på skolan och har samhälle, sen ska vi egentligen ha lunch och sen mentorstid men lärarn kom in och sa att vi tar det direkt efter samhället ist så då får vi sluta innan lunch. När jag slutat ska jag hem på en gång och äta massor med mat för jag har inte ätet en ända liten matbit sen jag och olivia luncha igår vid 2, så kan säga att jag är sjukt hungrig. Neh nu ska jag försöka plugga igen, funkar det inte måste jag låna lite av sonnys hjärna för att klara av de, hehe. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0