mycket på en gång

Har haft en skön förmiddag, börja med skola och sen fick jag sluta typ vid 11, drog sen på pc för att ge ett papper till tommy men då passa jag även på att träffa bettan, kajsa och några till. Nu sitter jag bara och väntar på att kajsa ska sluta, hon ska följa med mig på ett möta. Känns som jag kommer ha en riktigt stressig eftermiddag..

15.00 möte, vet inte hur länge
16.15 körlektion (dubbel)
17.00 dans, vet ej om jag hinner
efter allt drar jag och kajsa på gymmet och kör ben.

haha allt blev ganska tajt, får se hur det går. Efter gymmet får jag se om det blir häng med kajsa eller om jag ska ta mig en promenad upp ellinor. Något skoj blir det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0