då var jag här igen

tjabbaa tjenaa, nu är jag tebax här. Kom hem i tisdags på eftermiddagen, riktigt skönt måste jag säga. Hade det så otroligt härligt i paris, kanon väder och allt, rena sommaren. Blev lite shopping och sen gick vi nästan resten av tiden för att "undersöka" paris eller vad man ska säga haha. Värst av allt var väl flyget, hatar seriöst att flyg, usch.. men men, det gick juh bra iaf :) kommer komma upp lite bilder senare när jag har tid. fullt upp nu sen jag kom hem, va ut i onsdags, igår hängde jag med bettan och gänget och ikväll ska jag ut igen. Ska även säga grattis till min vän sofia som fyller 19 idag. ska dra och sjunga för henne senare, heheh.. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0