Ikea och smått å gott

Har varit en sjukt jobbig dag idag, blev ingen skola för är sjuk så har legat i sängen och kollat film halva dagen och sen har jag städat upp sen i fredags, såg fan förjävligt ut här haha. Brorsan kom förbi en snabbis med lite mat och cola, så de va skönt. Snart ska jag väl bara hoppa in i duschen och sen lägga mig i sängen och vänta på att bb börjar.

Igår var jag iaf på ikea och handlade lite saker till lägenheten, äntligen har jag rullgardiner, farsan och morsan kommer hit på fredag och sätter upp dom, wihooo. Kanske inte va den bästa dagen att gå på ikea på då.. bakis och sjuk samtidigt, haha inge vidare kan jag säga, men är nöjd ändå. Och juste, bara 7 dagar tills jag drar till paris nu, LÄNGTAAAR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0