TRÖTT

märker att jag är en usel bloggare så får ta ikapp lite inlägg nu. Den här veckan har jag typ bosatt mig hemma hos ellinor och hemå. haha känns som jag sovit där varje natt nästan. Har iaf haft det riktigt kul med dom och seth, kolla filmer och haft almänt kul. Igår drog vi 4 hem till betan och olov och drack lite, senare drog vi ner på en annan fest i ringsta, hehe (där det händer). Va väl ingen höjdare där, kul att träffa lite folk bara. Sen idag så fyllde min underbara vän olivia år så var dit och käka tårta och grattade henne lite. Nu sitter jag på sängkanten hemma i lit och bara väntar på att jag skriver klart det här inlägget så jag får slå på en film, krypa under täcket och sen förhoppningsvis somna någon gång. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0