SVAR PÅ FRÅGESTUND DEL 1

om Lena skulle äta upp dina chips och dra dig i håret, skulle du bli arg då? och vad hade du gjort ifall sonja snodde din vänstra strummpa och sedan åt upp den medans han klagar på hur strummpig den smakade.. jag ser fram i mot ett svar från dig. vi hörs.
haha jo jag hade blivit riktigt förbannad ska du se
 
favorit program?
one tree hill, helt klart
 
vad gör du på fritiden?
Just nu pluggar jag körkort och annars sitter jag hemma å slöar eller är med kompisar, försöker även hitta jobb
 
Hur luktar dina fisar?
ungefär som godis
 
vad är det värsta och bästa du vet?
det värsta är nog tanken på att jorden ska gå under, hehe. Det bästa är väl mina vänner och familj
 
Vad Gillar du för musik smak?
det är ganska olika, spansk musik är kanon
 
du fick en önskning, bara en. den här önskningen kommer att gå i uppfyllelse. vad skulle du önska?
att man var i den ålderna man ville och aldrig dog, haha
 
vart skulle du flytta om du fick flytta vart du ville?
L.A
 
Var tror du att du kommer bo om tio år?
göteborg
 
vad är det bästa som hänt dig?
svår fråga.. jag har faktiskt ingen aning, att jag träffat alla jag känner idag?
 
vad är det värsta som hänt dig?
förlorat farfar
 
hemma kvällar eller ute kvällar?
älskar båda
 
smaskar du när du äter? :)
haha ja det göra jag, men bara du kajsa som märker de
 
vad vill du jobba meeed?
vill bli bartender
 
hur känns det att vara arbetslös?
värdelöst
 
kan du dissa tommy och komma på min student istället? jag gick ju faktiskt på din :)
kanske glömmer att han tar studenten så jag kommer på din ist, haha
 
vilka länder har du varit i?
norge, turkiet, paris, bulgarien och grekland
 
vilket land vill du åka till nästa år när vi ska utomlands?
hmm, thailand kanske???
 
ska vi åka och hälsa på lars när han flyttat? :)
självklart, hundra gångeeeeeer
 
varför använder du inte din keps offentligt?
haha bra fråga, får väl börja göra det snart
 
vilken är din favoritfärg denna vecka?
vilken färg har jag inte tagit? de får bli grått. hehe
 
har du kvar lapparna på garderoben din?
ofc ;)
 
när ska vi hänga glooo på as kul jävla film och äta grönsaker och dipp?!
när jag får pengaaaar, typ den 28, mumsii
 
varför tycker du inte om att vara i stan?
tråkigt när alla går skola/jobbar och alla lägger sig så tidigt..
 
är du less på mina frågor än?
haha kanske snart
 
varför bloggar du?
kul att bara skriva vad man vill ibland
 
hur många besökare har du på bloggen?
typ inga, 20-60
 
varför putar du på läpparna på alla bilder?
snyggare så? haha ne, vete fan asså
 
hur många gånger har du blivit kallad fortis?
går inte att räkna
 
hur många gånger har du blivit kallad bonde?
går inte heller att räkna haha
 
varför skrattar du så ofta?
bäst humor, allt är så kul, hahah
 
vad hände med fkb?
jadu :(
 
kan du inte ställa dig super fixad på stan och ta upp en dosa ettan lös, baka en stor en och stoppa upp den under läppen?
haha de skulle jag lätt kunna göra
 
när började du blogga?
för typ tre år sen
 
varför vill du ha blont hår?
less på att vara brunett
 
är du nöjd med dom 28 frågor du fått av mig? eller nu vart det ju 29 :)
haha fett nöjd
 
30 är mer jämt sååå.... vad väljer du, förlora ett ben eller höger armen?
höger arm, helt klart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0