SUSSA SUSSA

Då va jag här igen, ingen aning om vad jag ska skriva som vanligt, men känner bara för att skriva nått så de blir som det blir.. Sitter iaf och kollar på oth nu som vanligt, gruvar mig för att lägga mig i sängen, blir så ensamt efter seth sovit här i tre nätter och nu är jag alone, hatar att sova själv.. Åsså vill jag hem, åsså vill jag till bettan, hoppas på att få vara med henne i helgen (ska vara med henne i helgen, på lördag), fast hon vet inte riktigt om det än förän hon läst det här eller att jag ringt henne, hehe. Så nu ska jag väl lägga mig på golvet, döda magen med lite situps å grejs, sen blire sängen.. Zzzz..

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vad ska vi hitta på då? :)

2013-01-28 @ 06:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0